Oferta

Oferta serwisu BazaFirmCEIDG.pl

Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej

Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG) to oficjalny spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, działających na terenie Polski, prowadzony przez Ministerstwo Gospodarki RP od 1 lipca 2011 r. na podstawie przepisów Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2004 nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

Rejestr jest jawny, a wszystkie publicznie dostępne dane zamieszczone są w serwisie internetowym firma.gov.pl, w którym każdy przedsiębiorca posiada swój profil z aktualną treścią wpisu do CEIDG oraz historią wprowadzonych w nim zmian (przykładowy wpis).

Ponieważ CEIDG to obecnie najbardziej wiarygodne i aktualne źródło informacji o polskich przedsiębiorcach prowadzących indywidualną działalność gospodarczą, warto korzystać z jej zasobów przy poszukiwaniu partnerów biznesowych.

Jeśli szukasz możliwości nawiązania kontaktu z nowymi kontrahentami, a swoją ofertę kierujesz do małych i średnich przedsiębiorstw, dostęp do danych zawartych w CEIDG znacznie szybciej i wygodniej niż przy użyciu oficjalnej wyszukiwarki dostępnej w serwisie firma.gov.pl uzyskasz korzystając z naszej usługi.

BazaFirmCEIDG.pl

Serwis BazaFirmCEIDG.pl umożliwia tworzenie i pobieranie plików komputerowych zawierających informacje o zarejestrowanych w CEIDG firmach. Udostępniane przez nas dane pochodzą z regularnie aktualizowanego odwzorowania oficjalnej bazy danych ewidencji.

Zakres danych

Pojedynczy rekord, czyli zbiór informacji o pojedynczym przedsiębiorcy, w zamówionych w naszym serwisie plikach może zawierać dowolną kombinację wymienionych niżej pól:

  • firma przedsiębiorcy,
  • imię,
  • nazwisko,
  • numer NIP,
  • numer REGON,
  • adres głównego miejsca wykonywania działalności,
  • adres do doręczeń,
  • adres e-mail,
  • adres strony internetowej,
  • status działalności gospodarczej,
  • przeważająca działalność gospodarcza (kod PKD),
  • wykonywana działalność gospodarcza (kody PKD),
  • data rozpoczęcia działalności,
  • data rozpoczęcia zawieszenia działalności,
  • data zakończenia zawieszenia działalności,
  • data zaprzestania wykonywania działalności,
  • data wykreślenia wpisu z rejestru.

Wszystkie adresy poczty elektronicznej dostępne w naszych zasobach są weryfikowane, dzięki czemu odsetek adresów błędnych w wygenerowanych zestawieniach nie powinien przekroczyć 2% liczby zamówionych rekordów.

Format plików

Zamówione pliki z danymi udostępniamy w trzech formatach:

  • XML - plik tekstowy o strukturze umożliwiającej dalsze przetwarzanie (przykładowy plik).

Kryteria doboru firm

Każda baza danych utworzona w naszym serwisie może zawierać informacje o firmach z CEIDG wybranych na podstawie:

  • rodzaju wykonywanej działalności
    według kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007,
  • lokalizacji siedziby
    województwa i powiaty lub zaznaczone na mapie okręgi,
  • statusu działalności
    aktywny, zawieszony, wykreślony itd.,

Przy zamawianiu plików z danymi oferujemy ponadto możliwość określenia zakresu dla daty rozpoczęcia działalności oraz zawartości rekordów. W wygenerowanym zestawieniu mogą się znaleźć np. tylko niedawno zarejestrowane w CEIDG firmy, dla których dysponujemy zweryfikowanym adresem poczty elektronicznej.

Wycena zamówień

Ceny plików z danymi obliczane są indywidualnie dla każdego zamówienia w oparciu o liczbę umieszczonych w nich rekordów.

Aktualnie obowiązujące ceny netto pojedynczego rekordu to:

  • 0,03 zł - za rekord zawierający adres e-mail,
  • 0,01 zł - za rekord nie zawierający adresu e-mail.

Płatności

Zamówienia składane w naszym serwisie można opłacać za pomocą środków pieniężnych zgromadzonych w wirtualnym portfelu działającym w ramach utworzonego konta użytkownika. Umożliwia to znaczne ograniczenie czasu oczekiwania na realizację zamówienia - po jednorazowym doładowaniu konta posiadane środki mogą służyć do opłacenia wielu kolejnych zamówień.

Wpłaty środków do portfela można dokonać przelewem bankowym lub kartą płatniczą za pośrednictwem systemu obsługi płatności PayU.

Regularne aktualizacje

Codziennie poszerzamy zasoby naszego serwisu o dane nowych przedsiębiorstw zarejestrowanych w CEIDG poprzedniego dnia. Jeśli potrzebujesz regularnie aktualizowanych informacji o nowozarejestrowanych firmach, możesz otrzymywać od nas powiadomienia e-mailowe o możliwości pobrania nowych danych z utworzonych wcześniej baz.

Jak utworzyć bazę i zamówić pliki z danymi?

Utworzenie nowej bazy oraz zamówienie plików z danymi firm zarejestrowanych w CEIDG nie zajmie Ci więcej niż kilka minut. Poniżej opisaliśmy kolejne czynności, które powinieneś wykonać:

1. Konfiguracja bazy

Ustaw kryteria, jakie powinny spełniać firmy uwzględnione w bazie.

2. Podgląd zawartości

Zapoznaj się z naszą wyceną skonfigurowanej bazy adresowej. Sprawdź, ile rekordów będzie liczyła Twoja baza, a także, jaka część z nich będzie zawierała adres e-mail.

3. Logowanie / Rejestracja

Zaloguj się lub zarejestruj się, jeśli nie posiadasz jeszcze konta w naszym serwisie.

4. Nowe zamówienie

Podaj zakres dla daty rozpoczęcia działalności przez interesujące Cię firmy i złóż nowe zamówienie.

5. Doładowanie konta

Jeśli nie posiadasz wystarczającej ilości środków na koncie aby opłacić zamówienie, doładuj konto odpowiednią kwotą.

6. Pobieranie plików bazy

Wygeneruj i pobierz plik bazy wybierając format i pola, które powinny się w nim znaleźć.

Kliknij, aby zamówić bazę